mandag 22. februar 2010

Angerborn, Ingelin: Hvis jeg bare ikke hadde fått ny frisyre.


Hvis jeg bare ikke hadde fått ny frisyre.
Angerborn, Ingelin

Dette er bok nr. 5 om Tilde som stadig roter seg opp i noen umulige
situasjoner, men alltid med hell klarer å komme ut av det. Denne gang
skal hun til Gran Canaria på ferie og får klippet håret før hun drar. Det
blir guttekort, altfor kort ved en misforståelse. Det fører til at alle
tror hun er en gutt, og i barneklubben på hotellet blir de kjempeglad for
å få flere gutter. Plutselig har Tilda sagt at hun heter Anton, og hun
klarer ikke å få oppklart misforståelsen. Det er ikke bare lett å være
gutt. Hun kan jo ikke bade i bikinien sin bl. a.
Til slutt og kommer det for en dag at hun er jente. Hun får en ny
bestevenninne og får det kjempegøy i resten av ferien.
Dette er en morsom og lettlest bok. Liker du denne, vil du sikkert like
de andre bøkene om Tilda også.

Jeg vil låne denne boken
Jeg vil se de andre bøkene om Tilda

1 kommentar:

Ben sa...

Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det